درمان لک صورت با عسل

درمان لک صورت با عسل در سایت جهان بهنوش گیتی ارائه می شود.

درمان لک صورت با عسل طبیعی امکانپذیر است.

بیماری های پوستی مانند آکنه، اگزما، پسوریازیس و… به راحتی توسط عسل خام درمان می شوند.

درست کردن ماسک توسط عسل خام باعث می شود تا باکتری ها بر روی پوست متعادل شوند و درمان خوبی برای آکنه می باشد.

عسل مانوکا تأثیر بسیار زیادی برای درمان آکنه است. سلول های پوست توسط عسل خام سرعت پردازش بیشتری پیدا می کنند و می تواند باعث بهبود و التیام پوست شود.

افرادی که پوست خشک و خسته ای دارند با استفاده از عسل خام که یک لایه بردار طبیعی است و سلول های پوستی جدید ایجاد می کند، می توانند به راحتی پوست خود را درمان کنند.

برای داشتن پوستی سالم، جوان و درخشان می توان عسل را با مواد طبیعی مخلوط کرده و یک ماسک طبیعی بسازیم که استفاده از آن یک تأثیر باور نکردنی ایجاد می کند.

بهتر است بدانید:فروش عسل طبیعی

درمان لک صورت با عسل
درمان لک صورت با عسل

 

تأثیرات عسل برای پوست صورت

  1. مرطوب نگه داشتن پوست
  2. پاک کننده
  3. لایه بردار
  4. درمان زخم ها
  5. از بین بردن آکنه و جوش
  6. شادابی و جوان سازی

از آنجا که استفاده از محصولات زیبایی و پوست برای افراد و به خصوص بانوان بسیار حائز اهمیت است، بازار محصولات زیبایی بسیار پر رونق می باشد.

لک های صورت بر اثر عوامل متعددی مثل تغذیه‌ی نامناسب، زخم‌ها و خراشیدگی‌های صورت، کهنه شدن جوش‌ها، بیماری‌هایی مثل آبله‌مرغان، جای تاول‌ها، سوختگی‌ها، عدم حفاظت پوست در مقابل اشعه‌های ماوراءبنفش خورشید و در نهایت پیری ایجاد می‌شوند. تأثیرگذارترین درمان لک صورت با عسل طبیعی است.

بهتر است بدانید:عسل برای لاغری

چند نمونه ماسک عسل و فواید آن

۱- درمان لک صورت با عسل و سیب زمینی

برای درست کردن ماسک عسل و سیب زمینی می توان سیب زمینی را پوست کنده و رنده کنیم. سپس آب و تفاله آن را جدا کرده و آب آن را با عسل مخلوط نموده و آن را ۱۵ دقیقه بر روی پوست قرار دهیم  و معجزه از بین رفتن لکه ها از روی پوست را ببینیم و یا اینکه سیب زمینی را جوشانده و عسل به آن اضافه کرده و خوب به هم بزنیم. ۲۰ دقیقه آن را بر روی پوست خود قرار دهیم.

 

درمان لک صورت با عسل

۲- درمان لک صورت با عسل و گوجه فرنگی

مخلوط کردن آب گوجه فرنگی با عسل طبیعی، ترکیبی را پدید می آورد که علاوه بر از بین بردن لکه های پوست شفافیت و روشنی آن را نیز شامل می شود. گوجه فرنگی مانند یک کرم ضد آفتاب طبیعی عمل می کند.

آب ۲ عدد گوج فرنگی را با ۱ قاشق غذاخوری عسل ترکیب کرده و ماسک را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی صورت خود قرار دهید. و در نهایت صورت خود را با آب سرد شستشو دهید.

بهتر است بدانید:ماسک زردچوبه و عسل

 

درمان لک صورت با عسل

۳- ماسک عسل و هویج

در هویج ماده ای بنام بتا کاروتن وجود دارد که باعث جوان سازی پوست می شود. هویج یک ضد عفونی کننده طبیعی است و پوست را تازه و سالم می کند.

۲ عدد هویج را جوشانده تا نرم و له شود. سپس دو قاشق غذاخوری عسل به آن اضافه می کنیم. ماسک را ۲۰ دقیقه بر روی پوست قرار می دهیم و در نهایت صورت را با آب گرم شستشو می دهیم.

سوالات متداول:

چه نوع عسلی برای پوست مفید است؟

عسل های چند گیاه دشت و کوهستان تاثیرات فراوانی برای پوست دارند.

آیا استفاده از عسل برای پوست مضر است؟

این احتمال وجود دارد که  پوست برخی از افراد نسبت به عسل حساس باشد. بهتر از قبل از استفاه از ماسک های عسل چند ساعت قبل آن را بر روی پوست دست خود تست کنیم.

آیا می توان لک صورت را با عسل درمان کرد؟

بله. عسل به وسیله فعالیت های آنزیمی و باکتریایی زنده یک ماده مؤثر با صدها کاربرد درمانی ایجاد کنند که برای درمان لک صورت بسیار مفید است

بیشتر بدانید:ماسک عسل و لیمو

Related Post

2 Comments

نوشتن دیدگاه