یکی از خواص ژل رویال برای دیابت  است  جهان بهنوش گیتی  از آن در سایت خود رو نمایی می کند.

ژل رویال برای دیابت دارای خواص بسیاری است. به طور کلی از این ماده برای بسیاری از بیماری ها به دلیل دارا بودن ویتامین و مواد معدنی بسیار مورد نیاز بدن انسان استفاده می شود.

همچنین استفاده از آن برای بیماران دیابتی که بسیاری از اندام های بدن را مانند نارسایی کلیه، قرنیه چشم و … درگیر می کند،تاثیر بسزایی دارد

ژل رویال چیست وچه کاربردهایی دارد؟

 

"<yoastmark

 

ژل رویال به‌طور خلاصه ترشحاتی است که از بدن زنبورهای پرستار تولید و ترشح می گردد. این ماده یک ترشح عادی نیست و خواص زیادی دارد که برای درمان بیماری‌هااز آن استفاده می شود. ژل رویال تقویت کننده است و با استفاده از آن عوارض جانبی و اثرات بعضی دوران خاص مثل یائسگی کاهش پیدا می‌کند. حتی دارای خواص ضد سرطانی هم می باشد که بخاطر آنتی‌اکسیدانی است که توی این ماده وجود دارد. اما علاوه بر همه ی این‌ها، روی بیماری دیابت تاثیر شگرفی داره که در ادامه آن را توضیح می دهیم.

خرید اینترنتی عسل طبیعی، فروش عسل طبیعی، پرفروش ترین برندهای عسل طبیعی ایران، فروش عمده عسل و پخش عسل در سایت جهان بهنوش گیتی با بالاترین کیفیت در سریع ترین زمان.

_____________________________________

بیشتر بدانید:

صادرات عسل طبیعی از ایران

کارخونه عسل

خرید عمده عسل

_____________________________________

دیابت چیست و چرا نیاز به درمان دارد؟

 

"<yoastmark

 

افراد دیابتی که به عنوان دیابت شیرین تعریف می شوند، سطح گلوکز یا قند خون بالاتری نسبت به حد طبیعی دارند. این افراد بدنشان، انسولین به مقدار کافی تولید نمی کند و یا اینکه قابلیت این که از آن به خوبی استفاده کند را ندارد، در نتیجه این فرد به دیابت  مبتلا می شود. حال میخواهیم بدانیم که انسولین چیست؟ انسولین هورمونی است که توسط سلول های بتا پانکراس یا لوزالمعده (اندامی در بدن که پشت معده قرار دارد) تولید می شود..

در یک فرد سالم، پس از هر بار غذا خوردن، لوزالمعده انسولین تولید می کند تا قندی که در غذا وجود دارد را به انرژی تبدیل کند. این به این معناست که همه انسان ها به انسولین نیاز دارند. در نتیجه برای بیماران دیابتی،انسولین کافی توسط لوزالمعده تولید نمی شود یا سلول های عضلانی، چربی و کبد  انسولین تولید شده را به خوبی استفاده نمی کنند. در این صورت آن ها مجبور می شوند که انسولین مورد نیاز بدن را از بیرون تهیه کنند.

_____________________________________

پیشنهاد مطالعه بیشتر:

کارخانه عسل

عسل

کارخانجات بسته بندی عسل در ایران

_____________________________________

دیابت نوع اول

 

"<yoastmark

 

اگر دارای دیابت نوع ۱ هستید، انسولین در بدن شما  تولید نمی شود. در واقع سیستم ایمنی بدن شما به سلول‌های موجود در پانکراس شما که انسولین می‌سازند،با حمله کردن آن‌ها را از بین می‌برد. دیابت نوع ۱ معمولاً در کودکان و بزرگ‌سالان بیشتر رایج است، اگرچه امکان اینکه در هر سنی ظاهر شود وجود دارد. افراد مبتلا به دیابت نوع ۱ برای ادامه زندگی باید هر روز انسولین استفاده کنند.

دیابت نوع دوم

 

"<yoastmark

 

اگر مبتلا به دیابت نوع ۲ هستید، انسولین  در بدن شما به خوبی تولید نمی‌شود و یا از آن استفاده نمی‌شود.  ممکن است شما در هر سنی، حتی در دوران کودکی، به دیابت نوع ۲ مبتلا شوید. اما، این نوع دیابت بیشتر در افراد میان‌سال و سالخورده رخ می‌دهد. نوع ۲ رایج ترین نوع دیابت است.

شرکت جهان بهنوش گیتی میراث دار سه نسل از زنبورداران، تولید کنندگان و فروشندگان صادرات عسل طبیعی از ایران، کارخانجات بسته بندی عسل در ایران با دو برند عسل به نیک و عسل شانیک در مرکز ایران است.

_____________________________________

حتما بخوانید:

عسل به نیک

فروش عمده عسل

خرید اینترنتی عسل طبیعی

_____________________________________

خواص ژل رویال برای دیابت

 

"<yoastmark

 

  • دانشمندان تحقیقاتی را بر روی ۵۰ زن مبتلا به دیابت که روزانه یک گرم ژل رویال را در رژیم غذایی آنها قراردادند انجام دادند و متوجه شدند که ژل رویال می تواند باعث کاهش قابل توجه قند خون و افزایش ترشح انسولین در بدن و کنترل دیابت شود. همچنین ژل رویال خالص بر پانکراس و جزایر لانگرهانس تاثیر شگرفی دارد و پس از مصرف {ژل رویال } پانکراس  با از بین بردن محدودیت ترشحات انسولین موجب تداوم در تولید آن می شود.
  • همچنین {ژل رویال } می تواند در کاهش خستگی ذهنی و جسمی مرتبط با دیابت موثر باشد.
  • ژل رویال ترکیبات شبه انسولینی درخود دارد که می تواند سطح قند خون بهینه را از راه سوزاندن گلوکز به منظور دریافت انرژی در بدن حفظ نماید و دیابت را  کنترل کند.
  • انسولین موجود در ژل رویال از نظر ماهیت بسیار شبیه انسولین تولید شده در بدن می باشد. بسیاری از آزمایشات نقش ژل رویال را دربهبود و درمان دیابت وهمچنین کاهش ابتلا به دیابت تایید می کنند .

برای خرید اینترنتی عسل طبیعی و پخش عسل طبیعی لازم است تا از شرکت جهان بهنوش گیتی که یکی از بهترین و باتجربه ترین فروشندگان برندهای عسل طبیعی ایران است، کمک بگیرید.

_____________________________________

جالب است بدانید:

پخش عسل

عسل شانیک

فروش عسل طبیعی

_____________________________________

زخم های دیابتی

ژل رویال در بهبود زخم پای دیابت و دیابتی می تواند بسیار موثر باشد. در مطالعه ای روی ۸فرد مبتلا به زخم پای دیابت و دیابتی با میانگین طول درمان ۴۱روزه دیده شد که زخمها از لحاظ طول ۴۰درصد و از لحاظ عرض ۳۰درصد و همچنین از لحاظ عمق درحدود ۲۸درصد بهبود پیدا کرده اند.

برای سفارش محصول با مدیر فروش در تماس باشید.

مشاوره و فروش شرکت جهان بهنوش گیتی :

۰۹۱۳۱۷۱۱۰۶۰

صادرات عسل طبیعی از ایران توسط شرکت جهان بهنوش گیتی انجام می گردد.

مطالب مفید :

کارخونه عسلکارخانه عسلکارخانجات بسته بندی عسل در ایرانکارخانه تولید عسلعسلتولید کننده عسلعسل طبیعیخرید عمده عسلعسل شانیکعسل به نیکفروش عمده عسلپخش عسلفروش عسل طبیعیخرید اینترنتی عسل طبیعیبرندهای عسل طبیعی ایرانشرکت صادرات عسل ایرانصادرات عسل طبیعی از ایران

Related Post

6 Comments

نوشتن دیدگاه