درمان سرفه با عسل

درمان سرفه با عسل یک روش موثر و پرکاربرد برای  بهبود سرفه در سایت جهان بهنوش گیتی

اگر سرفه به حالت مزمن و شدید تبدیل شود باعث بوجود آمدن ناراحتی بسیاری برای فرد و اطرافیان او می شود. همچنین اگر سرفه مداوا نشود امکان آسیب پذیرشدن دستگاه تنفسی وجود دارد.

سرفه ها دارای عواملی هستند که باید آنها مورد شناسایی قرار گیرند. اما معمولا درمان سرفه با عسل و با روش های خانگی قابل انجام است و فقط در برخی موارد مراجعه به پزشک لازم است.

قابل توجه است با درنظر گرفتن شیوع ویروس کرونا و با توجه به این موضوع که سرفه های خشک و شدید یکی از علائم ابتلا به بیماری کووید ۱۹ است.

توصیه می گردد حتما مراقبت های بیشتری به عمل آورید و تست های لازم جهت تشخیص بیماری را انجام دهید.

خرید اینترنتی عسل طبیعی، فروش عسل طبیعی، پرفروش ترین برندهای عسل طبیعی ایران، فروش عمده عسل و پخش عسل در سایت جهان بهنوش گیتی با بالاترین کیفیت در سریع ترین زمان.

_____________________________________

بیشتر بدانید:

صادرات عسل طبیعی از ایران

کارخونه عسل

خرید عمده عسل

_____________________________________

روش های درمان سرفه با عسل

عسل یک ماده ی غذایی مغذی است که برای درمان بسیاری از بیماری ها از جمله درمان انواع سرفه تاثیر بسیاری دارد.

می توان از ترکیب عسل با سایر مواد غذایی استفاده کرد و  آن را به صورت دمنوش یا معجون میل کرد. هم چنین با مصرف این دمنوش ها و معجون ها به بهبود عملکردهای بدن کمک کرد،  موجب درمان سرفه های خشک و مزمن می شود ..

به جای داروهای ضد سرفه که قند بالا و ترکیبات شیمیایی  را دارا هستند بهتر است که از مواد طبیعی مانند عسل برای کمک به کاهش علائم سرفه مصرف کرد.

_____________________________________

پیشنهاد مطالعه بیشتر:

کارخانه عسل

عسل

کارخانجات بسته بندی عسل در ایران

_____________________________________

عسل‌های مفید در درمان سرفه دارای چه ویژگی‌هایی هستن؟

درمان سرفه با عسل به دلیل مواد مغذی  که در آن وجود دارد یک ماده شفابخش است و منحصر به فردترین محصول از دل طبیعت است که دارای اثر آرامش بخشی است.  وقتی مخاط‌های سینه‌ ملتهب می شوند نیاز به یک داروی مفید برای  تسکین پیدا کردن دارند و عسل طبیعی این کار را به نحو احسن انجام می دهد. برخی زنبورها از یک گیاه یا گل خاص تغذیه ‌می‌کنن و گاهی اوقات کندوها در مناطقی قرار می گیرند که گیاهان دارویی مختلفی در اطراف آن وجود دارند. در بعضی موارد هم زبور به گیاهان مختلفی دسترسی دارد. تعداد گل‌ها و گیاهانی که زنبورها از شهد اون‌ها استفاده ‌می‌کنن، نوع عسل رو مشخص می‌کنه. البته آنزیم‌های بدن زنبور هم در تولید انواع این محصول بی‌تاثیر نیستن و در ترکیب با شهد و گرده گل‌ها به دارویی موثر تبدیل میشن.

دسته بندی عسل‌ها‌ بر پایه ی چند فاکتور انجام می شود. هر یک از این موارد در ارزش‌گذاری و مکانیسم اثر این ماده شگفت‌انگیز بر درمان بیماری‌ها تاثیر گذار است. برای مثال برای درمان آلرژی با عسل یا درمان اگزما باید از عسلی استفاده کرد که برای آن بیماری مفید تر است..

راه حل اول:عسل

  • به مقدار یک قاشق غذاخوری عسل خام را، ۱ تا ۳ بار روزانه مصرف کرده تا زمانی که به سرفه به طور کامل ازبین برود..
  • برای درمان سرفه های شبانه، شب ها قبل از خواب یکبار میل کنید تا هم به سرفه و هم  به آشفتگی خواب دچار نشوید..
  • برای درمان سرفه کودکان، به آنها یک قاشق چایخوری یا غذاخوری عسل خام بدهید.

شرکت جهان بهنوش گیتی میراث دار سه نسل از زنبورداران، تولید کنندگان و فروشندگان صادرات عسل طبیعی از ایران، کارخانجات بسته بندی عسل در ایران با دو برند عسل به نیک و عسل شانیک در مرکز ایران است.

_____________________________________

حتما بخوانید:

عسل به نیک

فروش عمده عسل

خرید اینترنتی عسل طبیعی

_____________________________________

راه حل دوم:  درمان سرفه با ترکیب عسل با لیمو

لیمو دارای اسید سیتریک و ویتامین سی می باشد که تاثیر چشم گیری در درمان سرفه و عوارض آن دارد. عسل با لیمو موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و با عفونت ها مبارزه ها می کند.

دو قاشق غذاخوری آبلیموی تازه را با یک قاشق غذاخوری عسل خام در کاسه ای کوچک مخلوط کنید و  بعد آن را به  خوبی هم زده و  میل کنید.

راه حل سوم: درمان سرفه بوسیله ی عسل با شیرین بیان

  • شیرین بیان خاصیت ضد التهاب  دارد و همچنین آلودگی  رادفع می کند،  به همین دلیل مخاط آلوده را شل و موجب بازشدن مجرای تنفسی می شود..
  • یک قاشق غذاخوری از ریشه شیرین بیان، زنجبیل تازه خرد شده، میوه گل رز، بابونه، مریم گلی و دارچین را همراه با دو پیمانه آب در ماهیتابه بریزید.
  • آن ها را بخوبی بجوشانید و ازشعله زیر آن را خاموش کنید.  به آن اجازه دهید تا بیست دقیقه خیس بخورد..
  • صافشان کنید و با اضافه کردن یک پیمانه عسل خالص در تابه ای دیگر هم بزنید.
  • دوباره شعله زیر آن را روشن کرده و خوب هم بزنید تا به ۳۰۰ درجه ی فارنهایت (تقریبا  ۱۵۰ درجه سانتی گراد) برسد سپس از روی حرارت بردارید.

برای خرید اینترنتی عسل طبیعی و پخش عسل طبیعی لازم است تا از شرکت جهان بهنوش گیتی که یکی از بهترین و باتجربه ترین فروشندگان برندهای عسل طبیعی ایران است، کمک بگیرید.

_____________________________________

جالب است بدانید:

پخش عسل

عسل شانیک

فروش عسل طبیعی

_____________________________________

برای سفارش محصول با مدیر فروش در تماس باشید.

مشاوره و فروش شرکت جهان بهنوش گیتی :

۰۹۱۳۱۷۱۱۰۶۰

صادرات عسل طبیعی از ایران توسط شرکت جهان بهنوش گیتی انجام می گردد.

مطالب مفید :

کارخونه عسلکارخانه عسلکارخانجات بسته بندی عسل در ایرانکارخانه تولید عسلعسلتولید کننده عسلعسل طبیعیخرید عمده عسل فروش عمده عسلپخش عسلفروش عسل طبیعیخرید اینترنتی عسل طبیعیبرندهای عسل طبیعی ایرانشرکت صادرات عسل ایرانصادرات عسل طبیعی از ایران

Related Post

1 دیدگاه

نوشتن دیدگاه