عسل و زعفران یک ترکیب خارق العاده از سایت جهان بهنوش گیتی

.مصرف جداگانه عسل و زعفران که هرکدام مزیت های ویژه به صورت تنهایی به همراه دارند و مواد مغذی و ویتامین های مختلف بدن را تولید می کنند. عسل یک ماده عالی است که خواص زعفران  را به بدن منتقل می کند

خرید اینترنتی عسل طبیعی، فروش عسل طبیعی، پرفروش ترین برندهای عسل طبیعی ایران، فروش عمده عسل و پخش عسل در سایت جهان بهنوش گیتی با بالاترین کیفیت در سریع ترین زمان.

_____________________________________

بیشتر بدانید:

صادرات عسل طبیعی از ایران

کارخونه عسل

خرید عمده عسل

_____________________________________

زعفران چیست؟

زعفران گیاهی فوق العاده، زیبا و معطر است که این مزایا توجه بسیاری از مردم جهان را به خود جلب می کند. عطر بینظیر و مزه منحصر به فرد و گل زیبای زعفران  باعث می شود که در شناسایی خواص مختلف خوراکی و درمانی و سایر ویژگی های آن تاثیر گذار باشد. زعفران یک گیاه طبی و خوراکی است که از دوران باستان، کشت آن در ایران رایج بوده است. ارتفاع آن در حدود یک وجب است. دارای برگهای دراز، خطی و سبز رنگ است که مستقیما از یک پیاز سفت که زیر زمین قرار دارد خارج می شود .گل های آن به رنگ بنفش است.

خواص عسل و زعفران یک ترکیب فوق العاده از دوماده بی نظیر

ترکیب خواص عسل و زعفران بعنوان یک «معجون انرژی بخش» شناخته می شود. عسل و زعفران هرکدام به تنهایی خواص ویژه‌ای را برخوردار هستند، اما اگر این این دو در کنار استفاده شوند اثر آنها چندین برابر میشود. زعفران از ادویه‌ های خوش‌ رنگ آش‍‍پزی ایرانی و گیاهی سرشار از مواد معدنی است. در طب سنتی و در علم پزشکی  زعفران  یک ماده ی با ارزش است که توجهات همه را به خود جلب کرده است. عسل نیز از زمان‌ های خیلی دور مورد توجه طب سنتی بوده است.

_____________________________________

پیشنهاد مطالعه بیشتر:

کارخانه عسل

عسل

کارخانجات بسته بندی عسل در ایران

_____________________________________

۱) ماسک صورت زمستانی:

پوست صورت  و بدن در فصل پاییز و زمستان معمولا دچار خشکی می شود. برای برطرف کردن این خشکی میتوانید عسل و زعفران را ترکیب کرده و هفته‌ای دوبار آن را به مدت بیست دقیقه روی پوست خود قرار دهید. این ماسک باعث لطافت پوست شده و هم بعنوان یک ماده پاکساز ی با کیفیت است..

همچنین با اضافه کردن مقداری ماست به ترکیب عسل و زعفران از آن به عنوان شفاف کننده‌ی قوی پوست استفاده می شود..

۲) شستشوی مثانه و ادرار آوری:

استفاده از جوشانده این ترکیب در عملکرد صحیح نفرون‌ های کلیه تاثیر چشم گیری دارد. هم چنین در شستشو و  پاک سازی مثانه از سنگ‌ های مثانه‌ ای موثر بوده و باعث افزایش حجم ادرار می‌شود.

۳) تقویت کننده قلب

از دیگر خواص زعفران و عسل میتوان به نقش موثر آن در عملکرد قلب نام برد. هم عسل و هم زعفران به نوعی تقویت‌کننده قلب هستند اما استفاده این دو در کنار هم تاثیر بیشتری دارد.

۴)تسکین درد

از خواص این ترکیب است . ترکیب متغیر سافرانال در زعفران، به‌عنوان آرام‌بخش و مسکن برای خیلی از بیماران استفاده می شود. این کارایی آرامش‌بخشی، موجب تسکین درد، کاهش پریشانی و استرس، بهبود عادات خواب و به‌طور کلی تسکین ذهن و جسم می شود.

شرکت جهان بهنوش گیتی میراث دار سه نسل از زنبورداران، تولید کنندگان و فروشندگان صادرات عسل طبیعی از ایران، کارخانجات بسته بندی عسل در ایران با دو برند عسل به نیک و عسل شانیک در مرکز ایران است.

_____________________________________

حتما بخوانید:

عسل به نیک

فروش عمده عسل

خرید اینترنتی عسل طبیعی

_____________________________________

 

 ۵) تقویت بینایی

عسل و زعفران کارکرد سلول های بینایی تنظیم می کند و موجب جلوگیری از آسیب های وارده به سلول چشم می گردد. همچنین کمک می کند الی لکه ی زرد شبیه که در سنین سالخوردگی ایجاد می    یابد.

۶) تاثیر موثر در دوران بارداری

این ترکیب تاثیر مثبت در بارداری دارد و از مرض تومور و جمع کننده رادیکال های آزاد پیشگیری می کند.

۷) خاصیت ضد سرطانی

طبق نظریه محققان ترکیب این دو ماده ی با ارزش دارای خاصیت ضدسرطانی هستند که دلیل آن وجود مواد آنتی اکسیدان در این خوراکی ها می باشد..

۸) ترمیم سلول های آسیب دیده

با مصرف ترکیب زعفران و عسل مولکول های DNA  که آسیب دیده اند را ترمیم می کنند.

۹) همچنین عسل زعفرانی کاهش چربی و کلسترول خون  را سبب می گردد.

برای خرید اینترنتی عسل طبیعی و پخش عسل طبیعی لازم است تا از شرکت جهان بهنوش گیتی که یکی از بهترین و باتجربه ترین فروشندگان برندهای عسل طبیعی ایران است، کمک بگیرید.

_____________________________________

جالب است بدانید:

پخش عسل

عسل شانیک

فروش عسل طبیعی

_____________________________________

تهیه عسل و زعفران کاملا طبیعی و با کیفیت

کالا ی با کیفیت و مرغوب به سختی در بازار پیدا می شود و از مهم ترین عامل این مشکلات، واسطه ها هستند . زیرا به دلیل نداشتن تخصص فقط فروشنده هستند و چیزی در این باره نمی دانند. ازین رو سبب بوجود آمدن یک سری مشکلات می شوند . کالای با کیفیت و مرغوب به سختی در بازار پیدا می شود و از مهم ترین عامل این مشکلات، واسطه ها هستند. زیرا به دلیل نداشتن تخصص فقط فروشنده هستند و چیزی در این باره نمی دانند. ازین رو سبب بوجود آمدن یک سری مشکلات می شوند.

برای سفارش محصول با مدیر فروش در تماس باشید.

مشاوره و فروش شرکت جهان بهنوش گیتی :

۰۹۱۳۱۷۱۱۰۶۰

صادرات عسل طبیعی از ایران توسط شرکت جهان بهنوش گیتی انجام می گردد.

مطالب مفید :

کارخونه عسلکارخانه عسلکارخانجات بسته بندی عسل در ایرانکارخانه تولید عسلعسلتولید کننده عسلعسل طبیعیخرید عمده عسل فروش عمده عسلپخش عسلفروش عسل طبیعیخرید اینترنتی عسل طبیعیبرندهای عسل طبیعی ایرانشرکت صادرات عسل ایرانصادرات عسل طبیعی از ایران

Related Post

1 دیدگاه

نوشتن دیدگاه