سایت فروش عسل

سایت فروش عسل را در سایت جهان بهنوش گیتی تجزیه تحلیل می کنیم.

داشتن سایت فروش عسل و نحوه فروش عسل طبیعی ، در بهره وری شرکتهای عرضه کننده عسل اثرگذار است ،همچنین نقش مهمی در سلامتی مردم دارد.تولیدکنندگان و عرضه کنندگان عسل طبیعی وظیفه دارند با عرضه مناسب ودرست، محصول طبیعی خود را بیشتر در اختیار مردم قرار دهند. در اینصورت احتمال خرید عسل های تقلبی، مصنوعی و بی کیفیت به حداقل می رسد.

نکات و اصولی که ما در مجموعه جهان بهنوش گیتی همیشه به آن پایبندیم.

۱. صادقانه عمل کنیم

هیچ چیز مهم تر از اصل صداقت در بازاریابی نیست. ما معتقدیم اگر صداقت داشته باشیم، از تقلب دوری کنیم و اطلاعات صحیحی در اختیار مصرف کننده قرار دهیم، دیگر نیازی به بازاریابی به معنای تلاش برای فروش بیشتر نداریم. بازاریابی ویروسی و بازاریابی دهان به دهان کمک خواهند کرد تا خیلی سریع به فروش های دلخواه خود برسیم.

۲. به بسته بندی توجه ویژه داریم.

مهمترین نکته در بازاریابی عسل بسته بندی است.دلیل روی آوردن مصرف کنندگان به عسل های تقلبی و حتی مصنوعی، بسته بندی های شکیل و فریب دهنده آنها است.

ما از ظروف خاص خود با لیبل طراحی شده حرفه ای استفاده می کنیم

۳. مشاوره دادن پیش از خرید

به مشتریان خود مشاوره رایگان می دهیم. مصرف کننده عاشق دریافت مشاوره هایی است که احساس کندصادقانه و بدون اصرار بر فروش است.این کار اثرات فوق العاده ای بر روی فروش می گذارد.

ما مشاوره های بدون غرض و حتی خارج از سبد محصولات خود به مشتری می دهیم تا اعتماد مشتریان جلب شود.

۴. نیازهای مشتری را در نظر می گیریم

برای بازاریابی بهتر برای فروش عسل طبیعی و کسب رضایت مشتری ،در نوع عرضه محصول هم بازنگری کردیم. در راستای کسب رضایت مشتری علاوه بر فروش عمده عسل، عسل های تک نفره  را در لیست محصولاتمان قرار دادیم.

به طور کلی نیازهای مشتری را در نظر میگیریم و محصولات جدید یا بسته بندی های جدید عرضه می کنیم.

۵. فروش آنلاین را در راس کارهای خود قرار دادیم.

امروزه هر کسب و کاری که از فروش آنلاین برای گسترش بازاریابی خود استفاده نکند، ضرر می کند. برای بازاریابی آنلاین عسل طبیعی سایت راه اندازی کردیم، شبکه های اجتماعی خود را فعال کردیم و هماز سایت های مختلف کمک گرفتیم.

به طور کلی ، بهتر است برای تولید محتوای باکیفیت به منظور بازاریابی دیجیتالی، از افراد خبره بهره بگیرید. اگر بتوانید برند خود را در فضای دیجیتال مطرح کنید، قطعا بازاریابی محصول شما به نتیجه می رسد

هزینه های بازاریابی دیجیتال مثل راه اندازی سایت، تولید محتوا و… ممکن است در نگاه اول زیاد به نظر برسد؛اما طی چندماه با افزایش بهره وری در بازاریابی فروش، این هزینه ها باز می گردند. پس تا می توانید برای حضور آنلاین خود برنامه ریزی داشته باشید.

 

سایت فروش عسل

سوالات متداول خریداران عسل

۱. چطور عسل طبیعی را تشخیص دهیم

شاید یکی از پرتکرارترین سوالات هنگام و حتی بعد از خرید عسل است.

تعداد زیادی از عسل تولیدی کشورمان ،عسل تغذیه‌ای هستند. عسل تغذیه‌ای عسلی است که در آن زنبور به جای شهد گل از آبشکر و یا انواع شربت‌ها تغذیه کرده باشد. متاسفانه تشخیص این نوع عسل از عسل طبیعی برای فرد عادی تقریبا غیر ممکن است.

دو راه برای یک خرید مطمئن دارید. اول این‌که از یک فروشنده یا زنبوردار معتمد یا سایت فروش عسل معتمد خرید کنید. توصیه ما این است که به هیچ‌وجه از کسانی که برای اولین بار با آن‌ها برخورد می‌کنید عسل نخرید. حتی اگر عسل را از داخل کندو به شما می‌دهند.

راه دوم این است که عسل را در یک آزمایشگاه معتبر آزمایش کنید. اگر چه این راه برای افراد عادی مقرون به صرفه نیست اما برای کسانی که به صورت عمده عسل تهیه می‌کنند گزینه مناسبی است.

آزمایشگاه پس از آزمایش عسل، یک برگه آزمایش عسل به شما می‌دهد که در آن تمام فاکتور‌های مهم عسل از جمله ساکارز، فعالیت دیاستازی، رطوبت و … مشخص شده است.

نکته: هیچ روش خانگی مثل تست عسل با کبریت یا تست عسل با آبسرد از نظر علمی تایید شده نیست و نمی‌توان با آن‌ها عسل طبیعی را عسل تغذیه‌ای تشخیص داد.

۲. عسل را با موم بخرم یا بدون موم

بسیاری گمان می‌کنند عسل با موم یعنی عسل طبیعی ! در صورتی که عسل تغذیه‌ای ،دقیقا درهمان موم‌هایی تولید می‌شود که عسل طبیعی در آنها تولید می‌شود.

پس موم‌دار یا بدون موم بودن عسل به خودی خود نشان از کیفیت عسل نیست.

۳. آیا عسل طبیعی شکرک می‌زند

بله عسل طبیعی قطعا شکرک می‌زند.عسل خام به خاطر ترکیباتی که در درون خوددارد پس از مدتی شکرک می‌زند. البته شکرک زدن عسل به عوامل بسیاری از جمله رطوبت، منبع شهد، دما و.. هم بستگی دارد.

در نتیجه ممکن است که برخی عسل‌ها دقیقا پس از برداشت و بعضی از آنها بعد از یک یا دوسال شکرک بزنند.

اما آیا هر عسلی که شکرک می‌زند الزاما طبیعی است؟

خیر ،با وجود این که عسل طبیعی شکرک می‌زند اما شکرک زدن عسل نشان‌دهنده‌ی طبیعی بودن عسل نیست چرا که عسل تغذیه‌ای نیز ممکن است شکرک بزند.

۴. بهترین عسل ایران کدام است؟

این سوال شاید اشتباه‌ترین سوال باشد.چیزی به عنوان بهترین عسل وجود ندارد.

در ایران به خاطر اقلیم‌های متنوع و گونه‌های مختلف گیاهی، عسل‌های متفاوت و متنوعی هم تولید می شود. برخی از این عسل‌ها مثل عسل کنار، عسل زرشک، عسل لعل یا عسل مرکبات تنها در بخش‌هایی از ایران تولید می‌شوند در صورتی که برخی دیگر مثل عسل گون، عسل آویشن، عسل گشنیز ممکن از در مناطق مختلف ایران تولید شوند.

هیچ یک از این عسل‌ها بر دیگری ارجحیت ندارد بلکه مهم این است که کدام عسل کیفیت مناسبی دارد، که کیفیت عسل را تنها می‌توان با آزمایش عسل متوجه شد. ممکن است عسل گونی که امسال در منطقه فارس بسیار عالی بوده سال دیگر در همان منطقه کیفیت مناسبی نداشته باشد.

کیفیت عسل به فاکتور‌های متنوعی از جمله آب و هوا، میزان بارندگی، زمان برداشت و.. بستگی دارد. پس به دنبال یک عسل خاص از یک منطقه خاص نباشید بلکه به دنبال عسل با کیفیت باشید.

۵. چه عسلی مناسب من است؟

یکی از دلایل مصرف عسل بهره‌مندی از خواص درمانی عسل است. بین انواع عسل‌های موجود در بازار عسل های تک گل خواص درمانی ویژه‌ای دارند.

عسل تک گل به عسلی گفته می‌شود که بیش از ۵۰ درصد از آن از یک گیاه باشد. برای تشخیص این مورد هم باید پوشش گیاهی منطقه بررسی شود. در صورتی که بیش از ۵۰ درصد از پوشش گیاهی یک منطقه از یک نوع گیاه باشد اسم همان گیاه را بر روی عسل می‌گذارند.

اگر قصد دارید از عسل به عنوان یک مکمل برای بهبودی استفاده کنید ،بسته به مساله خود عسل‌ را انتخاب کنید .

سایت فروش عسل

خرید عسل طبیعی از زنبورداران معتمد

ما با تهیه بهترین عسل‌ها از نقاط مختلف ایران و از زنبورداران قابل اعتماد، این امکان را فراهم کردیم تا عسل خام ودرجه یک به دست شما برسد.

تنها تضمین خرید مطمئن ، برگه آزمایش تخصصی است یا این که خرید را از یک فرد و یا مجموعه معتمد انجام دهید.

کلیه عسل‌های سایت ما، علاوه بر اینکه از زنبوردارانی تهیه می‌شود که آنها را می‌شناسیم، تنها پس از تاییدکیفیت در آزمایشگاه، عرضه می‌شوند.

خرید عسل خام

تمامی آنزیم‌های موجود در عسل خام، که بیشتر خواص درمانی نیز ناشی از آن است حفظ می‌شود.

حرارت دادن عسل برای جلوگیری از تخمیر و شکرک زدن آن، اگر به شیوه‌ی درست انجام شودصدمه‌ای به عسل وارد نمی کند.

بسته به نوع عسل، ۲ هفته تا ۲ سال بعد از برداشت آن از کندو، عسل رس ببندد( شکرک بزند) و این به هیچ‌وجه نشانه‌ی تقلبی بودن عسل نیست، و به دلیل وجود آنزیم‌هایی است که از بزاق زنبور ترشح می‌شود.

آیا عسلی که از مغازه ها می‌خریم فایده‌ای دارد؟

برخی می‌گویند تمام عسل‌های موجود درسوپر مارکت‌ها تقلبی است، در حالیکه برخی دیگر معتقدند ، فرقی بین عسل سوپر مارکتی و دیگر عسل‌ها وجود ندارد.

تحقیق و آزمایشی وجود ندارد که عسل‌های مختلف بازار را بررسی کرده باشد و با هم مقایسه کرده باشد .معمولا عسل‌های سوپرمارکتی شناسنامه و برگه آزمایش ندارند ،به همین دلیل قضاوت آن‌ها کمی سخت است.

مزیت خرید اینترنتی عسل

مزیت‌ خرید از سایت فروش عسل جهان بهنوش گیتی ،این است که تضمین برای شما وجود دارد که عسل طبیعی‌ به دستتان می‌رسد.کیفیت آن در آزمایشگاه تایید شده است.

همچنین از هر نقطه از کشور این امکان برای شما وجود دارد که سفارشتان را ثبت و دریافت کنید. بسته‌بندی این عسل‌هانیز به نحوی است که علاوه بر مصرف شخصی، می‌توانید آن را به عنوان یک هدیه متفاوت به دوستان و آشنایان خود بدهید.

سایت جهان بهنوش گیتی را می توانید بعنوان یکی از مورد اعتمادترین سایتهای فروش عسل در نظر بگیرید.

شرکت جهان بهنوش گیتی میراث دار سه نسل از زنبورداران، تولید کنندگان و فروشندگان صادرات عسل طبیعی از ایران، کارخانجات بسته بندی عسل در ایران با دو برند عسل به نیک و عسل شانیک در مرکز ایران است.

مطالب مفید :

کارخونه عسل –کارخانه عسل –کارخانجات بسته بندی عسل در ایران –کارخانه تولید عسل– عسل –تولید کننده عسل –عسل طبیعی – خرید عمده عسل –عسل شانیک –عسل به نیک – فروش عمده عسل– پخش عسل – فروش عسل طبیعی – خرید اینترنتی عسل طبیعی –برندهای عسل طبیعی ایران – شرکت صادرات عسل ایران– صادرات عسل طبیعی از ایران 

Related Post

1 دیدگاه

نوشتن دیدگاه