خواص عسل برای مو را در سایت جهان بهنوش گیتی شرح می دهیم.

اگر به دنبال یک روش فوق‌العاده ایمن برای درمان ریزش، کم‌پشتی، تاسی مو و همچنین رفع کلیه عارضه‌ها و آسیب‌های مو می گردید، توصیه می‌کنیم از خواص عسل برای مو غفلت نکنید.  شما می توانید برای اصلاح و بازسازی موهای آسیب دیده از خوراکی‌های طبیعی که سرشار از ویتامین هستن، استفاده کنید.

خرید اینترنتی عسل طبیعی، فروش عسل طبیعی، پرفروش ترین برندهای عسل طبیعی ایران، فروش عمده عسل و پخش عسل در سایت جهان بهنوش گیتی با بالاترین کیفیت در سریع ترین زمان.

_____________________________________

بیشتر بدانید:

صادرات عسل طبیعی از ایران

کارخونه عسل

خرید عمده عسل

_____________________________________

آیا می توان گفت که عسل برای سلامت مو مفید است؟

بله! زیرا عسل از موادی تشکیل می شود که شامل ویتامین ها و مواد معدنی است و در بیشتر مشکلات پوستی و مو تاثیر خوبی دارد . همچنین از انواع محصولات آرایشی_شیمیایی بسیار سالم تر و پر بار تر است. در بیشتر موارد، عسل به دلیل داشتن ترکیب فوق العاده فروکتوز و گلوکز باعث کاهش سطح قند خون بالا می شود. علاوه بر این، عسل با دارا بودن سطح بالایی از فلاونوئیدها و آنتی اکسیدان ها که سیستم ایمنی بدن شما را می توانند سالم تر نگه دارد و موجب افزایش رشد مو را می گردد. همچنین دارای یک ماده ضد باکتری و ضد قارچی می باشد که با کار کردن بر روی سیستم دستگاه گوارش شما باعث ازبین رفتن باکتری ها را می شود.

ویژگی های عسل برای مو

عسل یک نرم کننده طبیعی است، به این منظور که با مهر و موم کردن رطوبت در موهای شما از آن را محافظت می کند. با این امر جلوگیری از شکستگی را سبب می شود.

وجود خواص آنتی اکسیدان غنی  در عسل باعث می شود به موی سر شما آسیب نرسد.عسل باعث تقویت فولیکول های مو می شود و از ریزش مو را جلوگیری می کند.عسل همچنین ویژگی های ضد باکتری و ضد عفونی کننده دارد. این ویژگی ها احتمال مبتلا شدن به عفونت های پوستی و مسائلی مانند شوره سر، اگزما و پسوریازیس را کاهش می دهد.

_____________________________________

پیشنهاد مطالعه بیشتر:

کارخانه عسل

عسل

کارخانجات بسته بندی عسل در ایران

_____________________________________

 

لیستی از مهم ترین خواص عسل برای مو

درخشندگی مو با عسل

یک قاشق غذاخوری عسل را در یک لیوان آب گرم باهم ترکیب کنید. پس از شستشوی موهای خود با شامپو از این ترکیب استفاده کنید..

بگذارید چند دقیقه ترکیب آب و عسل روی سر شما باقی بماند و سپس به خوبی مو و پوست سر خود را بشویید.

تقویت کننده فولیکول های مو

عسل عملکرد فولیکول‌های مو را تقویت می کند و باعث جلوگیری از ریزش موی سر می شود.  و با خیال آسوده می توانید، موهایتان را به هر اندازه که می‌خواهید بلند کنید و نگران مراقبت از موهای بلند خود نباشید…

پاک کننده ناخالصی ها

عسل نه تنها در تقویت فولیکول‌های موی سرتاثیر بسزایی دارد، بلکه می‌تواند مو و پوست سر را از آلودگی‌ها و ناخالصی‌های پاک کرده و در نتیجه باعث می شود که ریزش مو کاهش یابد. وجود ناخالصی‌ها در فولیکول‌های مو باعث مسدود شدن آنها شده و بسته شدن همین فولیکول‌ها ریزش مو را سبب می‌شود.

شرکت جهان بهنوش گیتی میراث دار سه نسل از زنبورداران، تولید کنندگان و فروشندگان صادرات عسل طبیعی از ایران، کارخانجات بسته بندی عسل در ایران با دو برند عسل به نیک و عسل شانیک در مرکز ایران است.

_____________________________________

حتما بخوانید:

عسل به نیک

فروش عمده عسل

خرید اینترنتی عسل طبیعی

_____________________________________

درمان شوره سر

جوشانده ی برگ گردو و عسل را با هم مخلوط کنید . برای رفع شوره سر چند بار در روز سر را با آن ماساژ دهید با این روش از شر شوره ی سربه راحتی خلاص می شوید .

افزایش رشد مو

آیا شما هم به داشتن موهای بلند و زیبا فکر کرده اید؟ راه حل آن در آشپزخانه شما وجود دارد. عسل  یک ماده برای رشد موهای سالم است. این ماده نه تنها موجب بهبود کیفیت کلی موهای شما می شود، بلکه موهای شما را قوی‌تر و بلندتر می‌کند. موهای آسیب دیده  نمی توانند به خوبی رشد کنند . عسل  با تقویت فولیکول‌های مو با مواد معدنی می تواند باعث افزایش رشد مو  و بهبود  آن شود.

درمان سفیدی مو

گلبرگ گل سرخ را به نسبت ۱ به ۲ با عسل گل انگبین مخلوط کنید .  این ترکیب را در ظرف شیشه ای در بسته به دور از آفتاب و گرد و غبار نگه داری کنید و بگذارید چند روز به همین حالت باقی بماند .

سپس روزی سه قاشق مرباخوری از آن را نوش جان کنید. خووردن این معجون ، از سفید شدن مو جلوگیری می کند.

نرم کننده مو

با نصف فنجان عسل  می توانید موهای خودتان را آغشته کنید و کمی ماساژ دهید . بعد با پلاستیک روی سر را پوشانده و اجازه بدهید که نیم ساعت روی موهایتان بماند ، در انتها سرتان را با شامپو شستشو دهید.

برای خرید اینترنتی عسل طبیعی و پخش عسل طبیعی لازم است تا از شرکت جهان بهنوش گیتی که یکی از بهترین و باتجربه ترین فروشندگان برندهای عسل طبیعی ایران است، کمک بگیرید.

_____________________________________

جالب است بدانید:

پخش عسل

عسل شانیک

فروش عسل طبیعی

_____________________________________

برای سفارش محصول با مدیر فروش در تماس باشید.

مشاوره و فروش شرکت جهان بهنوش گیتی :

۰۹۱۳۱۷۱۱۰۶۰

صادرات عسل طبیعی از ایران توسط شرکت جهان بهنوش گیتی انجام می گردد.

مطالب مفید :

کارخونه عسلکارخانه عسلکارخانجات بسته بندی عسل در ایرانکارخانه تولید عسلعسلتولید کننده عسلعسل طبیعیخرید عمده عسل فروش عمده عسلپخش عسلفروش عسل طبیعیخرید اینترنتی عسل طبیعیبرندهای عسل طبیعی ایرانشرکت صادرات عسل ایرانصادرات عسل طبیعی از ایران

Related Post

5 Comments

نوشتن دیدگاه