در این مقاله فواید عسل برای زیبایی  را در سایت جهان بهنوش گیتی توضیح می دهیم.

 از زمان های قدیم مردم از عسل برای زیبایی  بهره می بردند.  این ماده طلایی  رنگ و خوش طعم ، بخشی از زندگی روزمره ماست که هم خواص دارویی و هم رژیمی داردو همچنین عسل خام  در رابطه با سلامت عمومی ما کاربرد فراوانی دارد. از آنجایی که سرشار از خواص فلاونوئیدی، آنتی اکسیدانی و ضد باکتریایی است در زیبایی نیز نقش به سزایی را اعمال می کند.

خرید اینترنتی عسل طبیعی، فروش عسل طبیعی، پرفروش ترین برندهای عسل طبیعی ایران، فروش عمده عسل و پخش عسل در سایت جهان بهنوش گیتی با بالاترین کیفیت در سریع ترین زمان.

_____________________________________

بیشتر بدانید:

صادرات عسل طبیعی از ایران

کارخونه عسل

خرید عمده عسل

_____________________________________

 فواید عسل برای زیبایی پوست

۱. پاک کننده منافذ

عسل موجب باز شدن منافذ پوست می شود  و با دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی، ضد عفونی کننده و ضد باکتریایی، پوست را پاکسازی می کند . عسل خام در برابر گردو غبار و چربی های اضافه پوست منافذ ازپوست محافظت می کند، از به وجود آمدن آکنه ها  جلوگیری می کند و در عین حال پوست را مرطوب نگه می دارد که موجب شفاف تر شدن پوست می شود..

۲.درمان جای زخم

همانطور که میدانید از عسل بعنوان روشن‌کننده‌ی پوست استفاده می کنند و ترکیبات ضد التهابی و ضدباکتریایی این ماده جای زخم‌ها را کمرنگ‌تر می‌کند و باعث بهبود و بازسازی بافت تازه‌ی پوست نیزمی شود. خواص آبرسانی عسل و روغن زیتون یا نارگیل همراه با هم می‌تواند به احیای پوست شمارا سبب شود و ماساژ ملایم، آرام و منظمِ این ترکیبات روی پوست سبب افزایش گردش خون در زیر پوست شده و بازسازی پوست را شامل می شود.

۳.بازسازی قسمت های آسیب دیده ی پوست

عسل از خواص ضدباکتریایی و ضدقارچی برخوردار است که به از بین بردن باکتری‌ها کمک می‌کند. به دلیل این خواص ضدالتهابی، عسل  قرمزی و سوزش پوست را آرام می کند..

مقداری عسل را به قسمت هایی که پوست آسیب دیده  است بزنید و بگذارید. روی پوست ۱۵ دقیقه بماند. سپس با آب گرم پوستتان را شستشو دهید .

_____________________________________

پیشنهاد مطالعه بیشتر:

کارخانه عسل

عسل

کارخانجات بسته بندی عسل در ایران

_____________________________________

۴.درمان آفتاب سوختگی

از آنجایی که عسل یک ترمیم کننده محسوب می‌شود. این قابلیت را دارد که عمل آب‌رسانی را تا عمیق‌ترین لایه‌های پوست در معرض نور آفتاب گسترش دهد. از طرفی  آلوئه‌ورا هم همانند عسل ماده‌ای است که خواص ضد التهابی  دارد. پس ترکیب این دو ماده باهم پوست آفتاب سوخته‌ی شما را التیام می دهد و بهبود دوباره‌ی پوست را به ارمغان می آورد..

۵.سلامت مو:

شاید کمی عجیب باشد؛ ولی عسل یک تاثیر شگفت انگیز در درمان ریزش مو دارد. کافیست ترکیب عسل با روغن یا چای سبز را قبل از حمام به موهایتان بزنید و بعد از پانزده دقیقه آن را بشویید تا  از ریزش موهایتان تا حد زیادی جلوگیری کند.

علاوه بر این، عسل به عنوان یکی از بهترین درمان های خانگی برای شوره سر کاربرد بی نظیری دارد و استفاده مداوم از آن به عنوان ماسک مو، شوره سر را نیز از بین می برد. استفاده از ماسک عسل برای مو، تغذیه و رطوبت رسانی مو  را به همراه دارد و موهای خشک را صاف، نرم و ابریشمی می کند.

شرکت جهان بهنوش گیتی میراث دار سه نسل از زنبورداران، تولید کنندگان و فروشندگان صادرات عسل طبیعی از ایران، کارخانجات بسته بندی عسل در ایران با دو برند عسل به نیک و عسل شانیک در مرکز ایران است.

_____________________________________

حتما بخوانید:

عسل به نیک

فروش عمده عسل

خرید اینترنتی عسل طبیعی

_____________________________________

۶.مرطوب کننده پوست

عسل نه تنها یک آبرسان خوب برای پوست بدن است بلکه آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن، موجب  ترمیم پوست می شود و در برابر آسیب‌های ناشی از محیط زیست و اکسیداسیون آن را ایمن می‌کند.

دو قاشق غذاخوری عسل را در یک فنجان آب گرم خوب حل کنید سپس آن را در وان حمام بریزید و حمام کنید.

۷.مرطوب کننده ی پوستک (کوتیکول)

عسل حاوی مواد مغذی و آنزیم‌هایی است که پوست را تغذیه می‌کند و آن را التیام می‌بخشد و همان‌طور که پیش از این هم اشاره کردیم حاوی نوعی ماده‌ی هیدروکسی است که توسط پوست  رطوبت را جذب می کند و باعث ماندگاری  این رطوبت می شود.

برای خرید اینترنتی عسل طبیعی و پخش عسل طبیعی لازم است تا از شرکت جهان بهنوش گیتی که یکی از بهترین و باتجربه ترین فروشندگان برندهای عسل طبیعی ایران است، کمک بگیرید.

_____________________________________

جالب است بدانید:

پخش عسل

عسل شانیک

فروش عسل طبیعی

_____________________________________

۸.ازبین بردن جوش سرسیاه با ترکیب عسل و لیمو

چهار یا پنج قطره عسل خالص را به یک برش از لیمو اضافه کنید. سپس آن را روی پوست تا یک دقیقه ماساژ بدهید. بویژه در نواحی که پوست دارای جوش‌های سر سیاه است و پنج دقیقه صبر کنید و سپس آن را با آب سرد شستشو دهید. امکان اینکه با انجام این کار پوست حساس شود وجود دارد. پس بهتر است از این روش پیش از خواب استفاده کنید نه زمانی که می‌خواهید از خانه خارج شوید..

۹.جلوگیری از روند پیری پوست

از خواص دیگر عسل برای زیبایی وجودپلی فنول ها و فلاونوئیدها به همراه آنتی اکسیدان های طبیعی در عسل است که باعث می شود از آسیب کلاژن های پوست جلوگیری شود. همچنین استفاده از آن به کلاژن سازی کمک می کند در نتیجه موجب کاهش روند پیری پوست می شود. استفاده مداوم از عسل چروک های سطحی را محو کرده و سبب جوانسازی پوست می شود. این ماده ارزشمند با حفظ رطوبت و تعدیل چربی از شکنندگی و آسیب های پوستتان جلوگیری می کند.

برای سفارش محصول با مدیر فروش در تماس باشید.

مشاوره و فروش شرکت جهان بهنوش گیتی :

۰۹۱۳۱۷۱۱۰۶۰

صادرات عسل طبیعی از ایران توسط شرکت جهان بهنوش گیتی انجام می گردد.

مطالب مفید :

کارخونه عسلکارخانه عسلکارخانجات بسته بندی عسل در ایرانکارخانه تولید عسلعسلتولید کننده عسلعسل طبیعیخرید عمده عسلفروش عمده عسلپخش عسلفروش عسل طبیعیخرید اینترنتی عسل طبیعیبرندهای عسل طبیعی ایرانشرکت صادرات عسل ایرانصادرات عسل طبیعی از ایران

Related Post

4 Comments

نوشتن دیدگاه